تبلیغات
بیمه پارسیان نمایندگی 531400 - خودداری شرکت‌های بیمه از پرداخت خسارت به مسافران سرگردان

چه زیباست توكل به خداكردن ودرمیان طوفانها بااطمینان قلب پروازنمودن ودرعمق گردابهای خطرناك عاشقانه غوطه خوردنودرمعركه حیات وممات بی پروابه آغوش شهادت رفتن ودرقربانگاه عشق همه وجودخود رابه قربانی خدا دادن وازهمه چیز خود گذشتن وبه آزادی مطلق رسیدن.شهیدچمران


اگر به این رشته شغلی علاقه دارید. اگر در تهیه بیمه نامه خود دچار مشکل هستید و یا .....
با ما تماس بگیرید و یا ایمیل بدهید.
09196014624 باقری
09125243364 فخری
03115807020
parsian531400@gmail.com
محمد حسین باقری
کل بازدید:
بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید این ماه :
بازدید ماه قبل :
تعداد نویسندگان :
تعداد کل پست ها :
آخرین بازدید :
آخرین بروز رسانی :

صدها مسافرسرگردان برای دریافت خسارت ناشی از لغو پروازها براثر انتشار توده های آتشفشانی ایسلند با مشکل مواجه شده اند.

تقاضای مسافران سرگردان در کشورهای مختلف به ویژه مسافران انگلیسی برای دریافت خسارت ناشی از اقامت های طولانی مدت با مخالفت شرکت های بیمه مسافرتی مواجه شده است.......


طبق هیمن گزارش هزاران تن از برتیانیاییها باوجود گذشت یک هفته از حادثه آتشفشان آیسلند، هنوز قادر به بازگشت به کشور نشده اند و بسیاری از خانواده های انگلیسی متحمل هزینه های گزافی بالغ بر هزاران پاوند برای اقامت های پیش بینی نشده در هتل ها ویا کرایه اتومبیل شده اند اما اکنون به شدت از این که قادر به طرح هیچ ادعایی برای جبران خسارت خود ازسوی شرکت های بیمه نیستند متعجب شده اند.
این درحالی است که حجم بالایی از پروازهای لغو شده نشان از آن دارد که مسافران بسیاری تا ماه مه (ده روز دیگر) نیز قادر به بازگشت به کشورهای خود نخواهند بود و این مستلزم تحمیل هزینه های سنگینی برای اقامت درهتل ها و کرایه ماشین به جای هواپیما برای بازگشت به کشورهای خودشان است.
اگرچه بسیاری از مسافرانی که تصمیم گرفته اند به جای هواپیما با ماشین به کشور بازگردد احتمالا قادر به دریافت هزینه این قسمت از سفر خواهند بود.
شانون الکساندر یکی از مسافران بریتانیایی که با خانواده اش در دبی سرگردان شده در گفتگو با تایمز آن لاین می گوید:«فکر می کردیم تا 20 آوریل به کشور برمی گردیم اما تا اول ماه مه هیچ پرواز دیگری نتوانسته ایم پیدا کنیم. در حالی که متوجه شده ایم کمک اندکی از شرکت هوایی مورد نظر ویا شرکت بیمه مسافرتی به ما پرداخت می شود.»
وی افزود:«شرکت ایر فرانس می گوید که مسئول هرگونه هزینه اضافه که براثر آتشفشان رخ داده نیست زیرا این حادثه کار خدا بوده است.»
از دیگر سو شرکت بیمه امکس نیز که طرف قرارداد این خانواده بوده اعلام کرده است که حداکثر 150 یورو بابت هر نفر به این خانواده پرداخت می شود که به هیچ وجه شامل هزینه های جانبی ناشی از اقامت ناخواسته در هتل ها نمیشود. درحالی که این خانواده مجبور به یازده شب اقامت بیشتر در دبی شده اند.
بنا به همین گزارش سخنگوی شورای استفاده کنندگان حمل و نقل هوایی اروپا نیز اعلام کرده است که برخی شرکت های هوایی نیز اطلاعات نادرستی به مسافران داده اند.
اما برخی شرکت های بیمه نظیر بانک اسکاتلند و شرکت مارکس و اسپنسر نیز اعلام کرده اند که هزینه های معقول را اگر مشتریان رسید هزنیه های خودرا ارائه دهند، پرداخت خواهند کرد اما این رسیدها نیز مورد به مورد تحت بررسی قرار خواهد گرفت.
مسافران درمقابل اظهار می کنند که دشوار است بدانند «هزینه های معقول» دقیقا چه معنایی دارند.




نوشته شده توسط محمد حسین باقری در چهارشنبه 8 اردیبهشت 1389 و در 11:28 ق.ظ [+]
تعداد نظرات ارسالی این پست :       ارسال نظر       برچسب ها:پرداخت نشدن خسارت بیمهخسارت بیمه
آخرین ویرایش:- -


به نظر شما مطالب وبلاگ و توضیحات آن چگونه است؟ لطفا ما را از نظرات خود محروم ننمایید.